הצהרת נגישות | kuleski
top of page

הסדרי נגישות חברת קולסקי
חברת קולסקי עושה את מירב המאמצים ומשקיעה משאבים רבים על מנת לספק לכל לקוחותיו שירות שוויוני, מכובד, נגיש ומקצועי. בהתאם לחוק שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלויות תשנ”ח-1998 ולתקנות שהותקנו מכוחו, מושקעים מאמצים ומשאבים רבים בביצוע התאמות הנגישות הנדרשות שיביאו לכך שאדם בעל מוגבלות יוכל לקבל את השירותים הניתנים לכלל הלקוחות, באופן עצמאי ושוויוני.
חברת קולסקי מעוניינת בשיפור מתמיד.
באם נתקלת בקושי או יש לכם הצעת שיפור נשמח לשמוע ממכם, צרו קשר.

הסדרי נגישות במשרדינו
להלן הסדרי הנגישות הקיימים במרכז קבלת הקהל הממוקמים בכתובת תוצרת הארץ 3 פתח תקוה.
טלפון 03-9313131.

קיימות חניות נכים בחניון האורחים של הבניין. הכניסה לחניון מרחוב תוצרת הארץ 3, פתח תקוה.

קיים רצף גישה ללא מדרגות מהחניה או מהרחוב דרך הכניסה ועד אלינו (כולל מעליות).

קיימות עמדות נגישות לקבלת שירות במשרדינו.

קיימים שירותי נכים נגישים בקומה.

קיימים שלטי זיהוי והכוונה.

 

שירות לקוחות נגיש
מותרת כניסה למשרדינו לחיית שירות המיועדת לסייע לאדם עם מוגבלות.

מותרת כניסת כלבי נחייה לעיוורים.

ניתן לקבל פטור מתור לזכאים לכך כנגד הצגת תעודה .

במקרה בצורך, ניתן לפנות לנציגי השירות במשרדינו כדי לקבל סיוע במילוי טפסים.

ניתן לפנות לרכז הנגישות לבקש הנגשת מידע לפורמטים רלוונטיים.

מוקד טלפוני נגיש – המענה הקולי הונגש כך שהמידע מועבר בשפה ברורה וללא מוסיקת רקע.

אמצעים נוספים ליצירת קשר – קיימים מספר אמצעים נוספים ליצירת קשר:

שירות פרונטלי – קבלת קהל בימים א’-ה’ בין השעות 09:00-15:00

טלפון:03-9313131

דואר אלקטרוני:office@kuleski.co.il

פניה באמצעות “צור קשר” באתר

צ’אט / ווידיאו ציאט: אפשרות להודעות דרך האתר.

פניה באמצעות הדואר: תוצרת הארץ 3 פתח תקוה

 

נגישות אתר האינטרנט
אתר אינטרנט נגיש הוא אתר המאפשר לאנשים עם מוגבלות ולאנשים מבוגרים לגלוש באותה רמה של יעילות והנאה ככל הגולשים. 

מידע על נגישות האתר
אתר זה עומד בדרישות תקנות שיוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות (התאמות נגישות לשירות), התשע”ג 2013.

התאמות הנגישות בוצעו עפ”י המלצות התקן הישראלי (ת”י 5568) לנגישות תכנים באינטרנט ברמת AA ומסמך WCAG2.0 הבינלאומי.

הבדיקות נבחנו לתאימות הגבוהה ביותר עבור דפדפן כרום.

האתר מספק מבנה סמנטי עבור טכנולוגיות מסייעות ותמיכה בדפוס השימוש המקובל להפעלה עם מקלדת בעזרת מקשי החיצים, Enter ו- Esc ליציאה מתפריטים וחלונות.

מותאם לתצוגה בדפדפנים הנפוצים ולשימוש בטלפון הסלולרי.

לשם קבלת חווית גלישה מיטבית עם תוכנת הקראת מסך, אנו ממליצים לשימוש בתוכנת NVDA העדכנית ביותר.

במידה שנתקלתם במסמך כזה או בסרטון, תוכלו לפנות לרכזת נגישות בחברה על ידי אחד מדרכי ההתקשרות המפורטים למטה ואנחנו נדאג להנגיש לכם את המידע.

מסירת מידע בפורמט נגיש – החברה מעמידה עבור לקוחותיה אפשרות לקבלת מידע בפורמטים נגישים. מסירת המידע הינה ללא עלות ומיועדת עבור אנשים עם מוגבלות. לפניות ומידע בנושא נגישות ניתן ליצור קשר עם רכז הנגישות של החברה שפרטיו מופיעים בהמשך ההצהרה.

 

דרכי פנייה לבקשות והצעות לשיפור בנושא נגישות
יש לציין כי אנו ממשיכים במאמצים לשפר את נגישות החברה כחלק ממחויבותנו לאפשר לכלל האוכלוסייה כולל אנשים עם מוגבלויות לקבל את השרות הנגיש ביותר.
במידה ונתקלת בבעיה או בתקלה כלשהי בנושא הנגישות, נשמח שתעדכן אותנו בכך ואנו נעשה כל מאמץ למצוא עבורך פתרון מתאים ולטפל בתקלה בהקדם ככל שניתן.

פרטי רכז הנגישות
שם: אסף קולסקי

טלפון: 0547741688

דוא"ל: asaf@kuleski.co.il

ווטסאפ: 054-7741688

פרסום הצהרת הנגישותש
הצהרת הנגישות עודכנה ביום: 4.05.2022

bottom of page